Convocats des de l'Ajuntament de Sabadell, el conjunt de las associacions veïnals de la ciutat hem estat reunits en una videoconferència en la que se'ns ha fet saber que, definitivament, a partir del proper dia 15 de gener totes les relacions burocràtiques que haguem de mantenir amb totes les administracions públiques, no només amb l'Ajuntament, s'hauran de gestionar per via electrònica exclusivament, començant des del mateix Registre Municipal, que ja està preparant-se per a aquesta "novetat" en el seu servei.
Es tracta de l'aplicació d'una llei de l'any 2015 que ja en aquell moment ens va fer preparar-nos al respecte; ara ja no hi haurà cap altra alternativa per a aquestes qüestions.
Cal esperar que, apart de la corresponent adaptació si no la tenim encara, aquests canvis no ens provoquin gaires enrenous ni més dificultats de les que ja tenen de per sí aquestes gestions, i, potser, ens acabin aportant algun avantatge, sempre i quan actualitzem també els nostres hàbits amb les noves tecnologies d'avui dia, que ens les trobem per a tot arreu.
Entre un suport temporal que se'ns oferirà i els corresponents "cursets" per a qui els necessiti, la nostra entitat acabarà d'entrar del tot, pel que fa a l'administració, al món del segle XXI, cosa que ja ens va bé si ens volem mantenir a l'alçada que necessitem per als nostres objectius del dia d'avui...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada